Az 1992-ben bevezetett logó a minőség szinonimájává vált, miközben megfelel a legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak.

Az Európai Bizottság által 2024. október 10-én közzétett legfrissebb statisztikák szerint folyamatosan nő az uniós ökocímkével ellátott termékek (áruk és szolgáltatások) és engedélyek száma.

Az uniós ökocímke jelentős fellendülésre készül, köszönhetően az új és készülő jogszabályoknak, amelyek kiemelik a címke szerepét az EU zöld átmenetének támogatásában.

A címkét a különböző jogszabályokban kifejezetten a környezeti kiválóság megbízható, harmadik fél által kiállított tanúsítványaként ismerik el, jelezve a vállalatok számára, hogy az uniós ökocímke tanúsításnak jó üzleti értelme van, a fogyasztók számára pedig azt, hogy ez egy olyan címke, amelyre támaszkodhatnak.

Megbízható, inspiráló, fenntartható, változást hozó: ezek azok a szavak, amelyeket a közönség az uniós ökocímkével társítottak a legutóbbi "Helyezze a turisztikai szálláshelyeket zöld reflektorfénybe az uniós ökocímkével" című webináriumon. A webinárium összehozta az ágazat kulcsszereplőit, inspiráló sikertörténeteket mutattak be, valamint azt, hogy az uniós ökocímke milyen pozitív hatással van az idegenforgalom jövőjére.

Helyezze turisztikai szállását zöld reflektorfénybe az uniós ökocímkével. Csatlakozzon az Európai Bizottság által 2024. június 11-én 14:30–16:00 órakor szervezett webináriumhoz!