A 80-as években a fogyasztók csak korlátozottan fértek hozzá a cégek működésével kapcsolatos információkhoz, így a nagy értékű, megtévesztő, úgynevezett „greenwashing” reklámok gyakran célt értek. Előfordult, hogy például a csupán törvényi kötelezettségnek eleget tevő, környezeti rekultivációt végző vállalat úgy állította be a tevékenységét, mint rendkívül környezettudatos gondolkodásának megnyilvánulását, és a televíziónézők hittek neki.
A környezettechnológia jelene és jövője címmel rendeznek konferenciát az Európai Ifjúsági Központban 2021. november 11-én. A konferencia célja, hogy a vállalatok részére bemutatásra kerüljenek olyan jó gyakorlatok vagy elérhető legjobb technológiák, fejlesztési lehetőségek, amelyek segítségével az egészséges környezethez való alapvető jog biztosítása megalapozható.
Kis lépésekkel a zöldebb jövőért. Tudatos vásárlással, odafigyeléssel jelentősen csökkenthető a környezetterhelés. Íme egy érdekes és bíztató felmérés, amit Tudatos Vásárlók Egyesülete készített. A cikk a tudatosvasarlo.hu oldalon jelent meg.