Az uniós ökocímke kerekes bemutatóterme olimpiai ihletésű kalandra készül!
Az olimpiai láz fokozódásával az uniós ökocímke sportos kerekes bemutatóterme útra kel a környezetbarát termékek támogatása és az uniós tagállamok tudatosságának növelése érdekében.
Felkészülni, vigyázz, rajt! Ebben a hónapban Brüsszelből indul útjára az uniós ökocímke kerekes bemutatóterme. A pedállal hajtott bemutatóterem izgalmas útra indul: a 2024-es párizsi olimpia lüktetése közepette a fenntarthatóságért száll síkra. Az egészséges életmód és a fenntartható döntések népszerűsítésére összpontosítva a megújult bemutatóterem 2024-ben új rajongókat szerez az EU városainak és településeinek helyi rendezvényein.
A sport mélyen beleivódott az európai kultúrába, és egyedülálló ereje van az egység elősegítésében és az egészséges életmód előmozdításában. És amikor az emberek egészséges döntéseket hoznak maguknak – az étrend vagy az olyan tevékenységek tekintetében, mint a gyaloglás vagy a kerékpározás – gyakran a bolygó számára is igyekeznek jobb döntéseket hozni. A személyes jólét és a környezettudatosság közötti kapcsolat további erősítése érdekében az idei uniós ökocímke kerekes bemutatóterem kampány a "Fenntartható életmód népszerűsítéséről" szól.
Lehet, hogy maga a sport-témájú bemutatóterem kicsi – egy elektromos kerékpárral hajtott kompakt lakókocsi, amely egy mini kiállítássá alakul –, de nagy ambíciói vannak!
A közel 96 000 ökocímkével ellátott termék közül csak néhányat bemutatva és a tudatosság növelésével a fenntartható választások erősítésének, a felelős üzleti gyakorlatok ösztönzésének és a zöld mosás elleni küzdelemnek a pozitív üzenetét kívánja terjeszteni.
Az újonnan kialakított bemutatóterem először az április 15-én kezdődő World Circular Economy Forum-on (WCEF2024) tekinthető meg. A látogatók megtudhatják, hogy mit jelent az uniós ökocímke, és felfedezhetik az ökocímkével ellátott termékek széles választékát, a notebookoktól és cipőktől kezdve a mosó- és tisztítószerekig és nedvszívó higiéniai termékekig.
Azt is megtudhatják, hogy az uniós ökocímke hogyan könnyíti meg azon áruk és szolgáltatások azonosítását, amelyek segíthetnek a fenntartható életmód kialakításában.
Miután a bemutatóterem több brüsszeli rendezvényen is bemutatkozott, országról országra jár majd Európa-szerte.
A cél nem csupán az, hogy a fogyasztók körében ismertté tegye az uniós ökocímkét, hanem az is, hogy párbeszédet kezdeményezzen a vállalkozásokkal és a kiskereskedőkkel, és segítsen nekik megérteni az uniós ökocímke bevezetésének számos előnyét.
Kövesse a Showroom on Wheels útját LinkedIn oldalon és köszönjön neki, ha az Ön környékén jár!
Forrás: ecolabel.eu